berooz

ساخت وبلاگ

روزنامه شرق: مدتي بود در ميان هياهوي اجراي فاز دوم و آنچه نمايندگان از آن به عنوان تخلف دولت در آغاز فاز دوم ياد مي‌كردند، گم شده بود، منظور همان سهم توليد از درآمد فاز نخست هدفمندي يارانه‌هاست. سهمي كه در سه ماه پاياني سال 89، 30درصد تعيين شد و براي سال 90 قرار بود 20درصد باشد تا از بخش توليد در جريان اجراي فاز نخست قانون هدفمندي كه هزينه‌هاي توليد را افزايش مي‌داد حمايت كند. حمايتي كه در عمل خبري از آن نشد و تنها روي برگه‌هاي مصوبه آمد. در جريان اجراي فاز نخست توليدكنندگان بارها اعلام كردند كه سهم‌شان از فاز نخست هدفمندي يارانه‌ها را نديده‌اند و دولت در جريان اجراي فاز نخست اين بخش را ناديده گرفت. با يك‌ساله شدن هدفمندي يارانه‌ها و چالش‌هايي كه دريافت نكردن سهم توليد در فاز نخست براي اين بخش رقم زده بود، توليدكنندگان را بر آن داشت تا از دولتي‌ها بخواهند كه اجراي فاز دوم را به تعويق انداخته يا بخش توليد را از فاز دوم مستثني كند. درخواستي كه پاسخي به آن داده نشد و با وجود مصوبه‌اي كه مجلسي‌ها تصويب كردند و اجراي فاز دوم را تا تابستان 91 به تاخير انداختند، دولتي‌ها افزايش يارانه نقدي را در پيش گرفته و مابه‌التفاوت 28 هزار توماني يارانه نقدي در فاز نخست و فاز دوم را به حساب برخي سرپرستان خانوار واريز كردند. اقدامي كه به گام نخست اجراي فاز دوم تعبير شد و بحث تخلف دولت مبني بر آغاز اجراي فاز دوم را رقم زد. بحثی كه ديگر ياد سهم توليد از فاز نخست هدفمندي يارانه‌ها و مشكلاتي كه فاز نخست براي بخش توليد ايجاد كرده بود را دور كرده بود اما بار ديگر اتاق بازرگاني و صنايع و معادن تهران، موضوع اين سهم توليد را به ميان كشيد و بر همين اساس در نشست هيات نمايندگان اتاق بازرگاني، احمد پورفلاح رييس كميسيون صنعت اتاق بار ديگر از گم شدن سهم توليد در فاز نخست هدفمندي يارانه‌ها سخن گفت و اعلام كرد: محاسبات نشان مي‌دهد كه از محل هدفمند‌سازي يارانه‌ها تا پايان سال 90 حدود 51 هزار ميليارد تومان نقدينگي به جامعه تزريق شده و اين رقم، نيمي از درآمد حاصل از اجراي اين قانون بوده است. پورفلاح اضافه كرد: 30درصد اين درآمد‌ها نيز كه حدود 30 هزار ميليارد تومان برآورد مي‌شود، سهم توليد بوده است. در حالي كه برابر آمار رسمي، تنها دو هزار ميليارد تومان، آن هم در قالب وام كم بهره در اختيار توليد‌كنندگان قرار گرفته است؛ بنابراين بايد پرسيد، بودجه‌اي كه براي حمايت از صنعت تعيين شده به كدام بخش، اختصاص يافته است. وي گفت: تا زماني كه براي رفع اين ابهامات، پاسخي ارايه نشده است بايد از اجراي فازم دوم قانون هدفمندسازي يارانه‌ها جلوگيري كرد.
اقداماتي كه انجام شد به ضرر توليد بود
در ادامه نخستين نشست هيات نمايندگان اتاق در سال 91 كه اعضا را با كلي گله همچون سال‌هاي گذشته دور خود جمع كرده بود، محسن حاجي‌بابا با اشاره به اينكه هيچ نظمي در حمايت از توليد وجود ندارد و سازوكار اجرايي قاطعي را براي حمايت از توليد سراغ ندارد، گفت: اقداماتي كه در اين مدت به صورت جسته و گريخته براي حمايت از صنعت صورت گرفته از قضا به ضرر توليد تمام شده است. حاجي‌بابا سپس از برخي رويه‌هاي گمركي و قوانين دست و پا‌گير سازمان استاندارد انتقاد كرد و گفت: هزينه‌هاي مربوط به دموراژ، توقف محموله‌ها و هزينه انبار‌داري براي توليد بار مالي به همراه دارد كه منجر به توقف خط توليد مي‌شود. وي افزود: حدود هشت ماه است كه مواد اوليه‌اي كه وارد كرده‌ام در انبارهاي گمرك خاك مي‌خورد و حتي دستور كتبي رييس گمرك نيز براي آزاد‌سازي اين محموله كارساز نبوده است. اين عضو هيات نمايندگان اتاق تهران در ادامه سخنانش از كمبود نقدينگي نيز گلايه كرد و گفت: مي‌گويند براي جبران كمبود نقدينگي به بانك‌ها مراجعه كنيد، در حالي كه بانك‌ها هم پولي در بساط ندارند. راهكار اين است كه بانك مركزي براي شبكه بانكي تامين منابع كند. وي اضافه كرد: اين وضعيت حكايت از آن دارد كه بانك مركزي، توانايي مديريت شبكه بانكي را ندارد.
سوءاستفاده شركت‌هاي چيني از تجارت با ايران
سوءاستفاده شركت‌هاي چيني از تجارت با ايران، موضوع ديگري بود كه در ادامه نشست، عباسعلي قصاعي به آن اشاره مي‌كند و با انتقاد از اينكه ثبت سفارش‌ها طولاني و طاقت‌فرسا شده است، گفت: مجوزها نيز كه صادر مي‌شود تازه اول گرفتاري‌هاست و فعالان اقتصادي به هر بانكي كه مراجعه مي‌كنند هر يك ساز خود را مي‌زند. اين فعال اقتصادي همچنين نسبت به سوءاستفاده شركت‌هاي تجاري چيني از شركت‌هاي ايراني، هشدار داد و افزود: كشورهاي كره و به ويژه چين به هيچ‌وجه با تجار و فعالان اقتصادي ايراني همكاري نمي‌كنند و حتي قيمت‌ها را در مقايسه با كشورهاي اروپايي به مراتب بالاتر برده‌اند و چيني‌ها روي ايران رانت بزرگي براي خود ايجاد كرده‌اند. وي در ادامه به موضوع ماليات اشاره كرد و گفت: چندي پيش بيلبورد تبليغاتي را در بزرگراه چمران با اين مضمون ديدم كه نوشته شده بود از ابتداي سال 91 بدون كد اقتصادي هيچ‌گونه خدمات مالياتي ارايه نمي‌شود. سوال اينجاست كه كدام خدمات مالياتي؟ آنچه كه فعالان اقتصادي مي‌بينند تماما مزاحمت‌هاي مالياتي است. قصاعي گفت: ماليات امروز پدر صنعت كشور را در آورده است و ماليات بر ارزش افزوده كه پنج درصد تعيين شده است را توليدكنندگان از جيب خود پرداخت مي‌كنند. به گفته وي، فضاي كسب‌وكار در كشور نيز پس‌رفت داشته به گونه‌اي بروكراسي‌ها طاقت‌فرسا شده است.

http://www.iranpressnews.com/source/120878.htm

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 27 فروردين 1391 ساعت: 1:23

خبرگزاری مهر: مراسم دیدار رئیس جمهور با علما، ایثارگران، مدیران و متخبان استان هرمزگان با حاشیه های جالبی همچون مقایسه احمدی نژاد با ذوالقرنین توسط یکی از سخنرانان و انتقاد از بیکاری جوانان هرمزگانی همراه بود.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران سه شنبه شب در مراسمی که در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد، با علما، ایثارگران، مدیران و متخبان استان هرمزگان دیدار و در پایان از تعدادی از ایثارگران، همسران شهدا و نخبگان استان هرمزگان تقدیر و به آنها نشان ملی ایثار را تقدیم کرد.

در ابتدای این مراسم ابراهیم عزیزی استاندار هرمزگان پشت تریبون رفت و گزارش کاملی را از اقدامات دولت در استان هرمزگان را ارائه کرد.

سپس نوبت به تعدادی از نمایندگان قشرهای مختلف مردم هرمزگان رسید تا در حضور رئیس جمهور به بیان مشکلات و خواسته های خود بپردازند.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان هرمزگان به نمایندگی از طلاب و روحانیون استان هرمزگان در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

وی ضمن تاکید بر نقش حوزه های علمیه در تعالی فرهنگی استان هرمزگان از رئیس جمهور درخواست کرد تا به نقش حوزه های علمیه، طلاب و روحانیون استان هرمزگان و همچنین تاثیرگذاری مساجد در بخشهای مختلف فعالیتهای فرهنگی استان هرمزگان اهمیت بیشتری داده شود.

احمدی نژاد ذوالقرنین زمان است

سپس عبدالرحیم خطیبی قشمی به عنوان نماینده علمای اهل سنت استان هرمزگان به پشت تریبون رفت.

وی در سخنرانی خود ضمن تلاوت آیاتی از قرآن کریم در خصوص ذوالقرنین، در اظهاراتی جالب به مقایسه اعمال و رفتار احمدی نژاد با این شخصیت پرداخت و در پایان نیز احمدی نژاد را ذوالقرنین زمان نامید که برای ملت ایران افتخار آفرینی می کند.

اجرای سرود در وصف احمدی نژاد

سپس گروه سرودی از دختران بندرکنگ استان هرمزگان سرودی را با لهجه بندری اجرا کردند.

یکی از نکات جالب این سرود بخش پایانی آن بود که به لهجه بندری و در وصف احمدی نژاد سروده شده بود. در این بخش احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهوری مردمی و افتخار آفرین معرفی شد.

پس از این سرود حسین معصومی به نمایندگی از صنعتگران هرمزگانی به سخنرانی پرداخت.

وی مهمترین مشکلات صنعتگران هرمزگانی را تسهیلات بانکی و صدور مجوزهای کارشناسی نشده عنوان کرد.

رئیس جمهور، یا علی بگو

اما جالب ترین سخنرانی مراسم دیشب را اسماعیل خوشدل نماینده جامعه صیادان و کشاورزان هرمزگانی انجام داد.

وی مشکلاتی همچون خشکسالی و تسهیلات بانکی و همچنین وجود دزدان دریایی را به عنوان مشکلات اصلی کشاورزان و صیادان هرمزگانی عنوان کرد و در پایان سخنان خود با صدای بلندی خطاب احمدی نژاد گفت: آقای رئیس جمهور یک یاعلی بگو و مشکل اقساط بانکی عقب افتاده صیادان و کشاورزان هرمزگانی را حل کن، چون کشاورزان به علت خشکسالی و صیادان به علت حمله دزدان دریایی به آنها در آبهای آزاد با مشکلات فراوانی در پرداخت تسهیلات بانکی خود مواجه شده اند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر دشمنان نگاه چپی به خاک ایران داشته باشند همین کشاورزان هرمزگانی با دسته بیلهای خود و صیادان با لنجهای خود دشمنان را طعمه کوسه های خلیج فارس خواهند کرد.

حضار در پایان سخنان اسماعیل خوشدل به شدت وی را تشویق کردند.

سپس فریده صیادی طی سخنانی مطالبات بانوان هرمزگانی را عنوان کرد و گروه سرود مشتا از شهرستان میناب سرودی سنتی را در وصف خلیج فارس اجرا کرد.

بیکاری جوانان سیاه سوخته

محمود گلزاری نیز به نمایندگی از ایثارگران هرمزگانی در این مراسم به سخنرانی پرداخت که او نیز در اظهاراتی جالب به مشکل بیکاری جوانان هرمزگانی و فرزندان خانواده های شاهد و ایثارگر اشاره کرد و افزود: در هیچکدام از کارخانه های استان هرمزگان حتی در نگهبانی آن جوانان سیاه سوخته هرمزگانی دیده نمی شوند. که این سخنان گلزاری نیز با تشویق حضار مواجه شد.

سپس رئیس جمهور متوجه درخواست یکی از جانبازان قطع نخاع برای گفتگو با خود شد و به یکباره به سمت او حرکت کرد. احمدی نژاد در این زمان علاوه بر دریافت نامه این جانباز، نامه های تعدادی دیگر از ایثارگران را نیز دریافت کرد.

در پایان مراسم نیز به حسین آتش پاد جانباز قطع نخاع گردنی، عزت محسن پور همسر شهید همت الله شمسایی، خدیجه پالیک همسر شهید ابراهیم پایان، مریم دولابی همسر شهید ماندنی درویشی، زبیده زینلی عباسی همسر شهید علی رضایی سردره و فطمه رضایی سردره همسر شهید حاج حسین علی یاس توسط رئیس جمهور نشان ملی ایثار اعطا شد.

همچنین در این مراسم به دکتر علیرضا مویدی فوق تخصص مغز و اعصاب، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی مدرس حوزه و دانشگاه و استاد علی رضایی شاعر و نویسنده هرمزگانی به عنوان برگزیدگان استان هرمزگان نشان ملی ایثار اعطا شد.

http://www.iranpressnews.com/source/120859.htm

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 263 تاريخ : يکشنبه 27 فروردين 1391 ساعت: 1:23

روزنامه خراسان: مجلس ترحيم مادر محسن مهرعليزاده رييس سابق سازمان تربيت بدني در دولت اصلاحات عصر روز گذشته با حضور شخصيتهاي سياسي و ورزشي در مسجد نور تهران برگزار شد. در حاشيه اين مراسم که سيد محمد خاتمي در گفتگوي کوتاهي در خصوص ارزيابي اش از نشست آينده نمايندگان ايران و گروه 1+5 بر سر فعاليتهاي صلح آميز هسته اي کشورمان که قرار است جمعه آينده در استانبول برگزار شود، با بيان اين که اين مذاکرات از اهميت بالايي برخوردار است، اظهار اميدواري کرد تا با هوشياري مذاکره کنندگان در پايان اين نشست حساس و مهم نتيجه به سود منافع جمهوري اسلامي رقم بخورد.

http://www.iranpressnews.com/source/120858.htm

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 237 تاريخ : يکشنبه 27 فروردين 1391 ساعت: 1:24

اگه یادتون باشه,مریم ذکریا در اکثر ویدئو های سعید شایسته بازی میکرد..

عکساشو باهم ببینیم





 

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 303 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1391 ساعت: 19:28

مدتی است ازدواج ترانه علیدوستی سوژه برخی مطبوعات و رسانه‌ها شده و هر روز اخبار و شایعات تازه‌ای درباره زندگی خصوصی این بازیگر منتشر می‌شود. او که به تازگی به ایران برگشته، در یادداشتی به این اتفاقات واکنش نشان داده که در ادامه می‌خوانید.بنا بر گزارش بانی فیلم متن یادداشت این بازیگر به شرح زیر است:چند هفته‌ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غیابم متن بالا بلندی در رابطه با زندگی خصوصی‌ من در رسانه‌ها منتشر شده است.

این متن که به ظاهر از روی حسن نیت است، در باطن سرشار است از تخیلات شرم‌آور نویسنده‌اش درباره‌ شخصی‌ترین وجوه زندگی من، از جمله نوحه‌سرایی در مورد مرگ برادرم و نشر اکاذیب مطلق درباره‌ همسرم. همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگ‌تر است.

تعجب می‌کنم از دیگر دوستان مطبوعاتی، که بدون توجه به حریم خصوصی افراد و بدون ذره‌ای توجه به صحت و سقم این حواشی، با تیترهایی شورتر از متن خبر، به چنین نشریاتی در ترویج فرهنگ دروغ پراکنی و سرک کشیدن در حیطه خصوصی افراد کمک می‌کنند.

با توجه به آن‌چه عرف جامعه‌ ما در رعایت حریم افراد اقتضا می‌کند، در اسرع وقت برخورد لازم را با منبع این خبر – که خانواده‌ام را بسیار رنجانده است – خواهم کرد.

همین جا از وب‌سایت‌ها و نشریات معتبر سینمایی صمیمانه خواهش می‌کنم در انتشار مطالب این نوع مجلات بیشتر دقت کنند. چرا که در شأن آن‌ها و خواننده‌هایشان نیست که رسانه اخبار دروغ باشند. همچنان که انتشار هر نکته‌ای درباره زندگی خصوصی هنرمندان بدون اینکه آن‌ها فرصت تایید آن را داشته باشند بسیار غیر اخلاقی است.

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 495 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1391 ساعت: 19:28

عکس های زیباترین زنان معروف عرب قبل و بعد آرایش


عکس های زیباترین زنان معروف عرب قبل و بعد آرایش

عکس های زیباترین زنان معروف عرب قبل و بعد آرایش

عکس های زیباترین زنان معروف عرب قبل و بعد آرایش

عکس های زیباترین زنان معروف عرب قبل و بعد آرایش

عکس های زیباترین زنان معروف عرب قبل و بعد آرایش

عکس های زیباترین زنان معروف عرب قبل و بعد آرایش

عکس های زیباترین زنان معروف عرب قبل و بعد آرایش

عکس های زیباترین زنان معروف عرب قبل و بعد آرایش

عکس های زیباترین زنان معروف عرب قبل و بعد آرایش

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 1420 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1391 ساعت: 19:28

کوله بارت بربند !


شاید این چند سحر فرصت آخر باشد !


که به مقصد برسیم


بشناسیم خدا و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم


 میشود آسان رفت


میشود کاری کرد که رضا باشد او


ای سبک بال در این راه شگرف


در دعای سحرت


در مناجات خدایی شدنت


هرگز از یاد نبر من جا مانده بسی محتاجم...


التماس دعا

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 241 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1391 ساعت: 19:10

Tenderheart Bear

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 244 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1391 ساعت: 19:10

دوستان نظرنظریادتون نره

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 260 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1391 ساعت: 19:10

گاهی گمان نمی کنی ، ولی می شود

گاهی نمی شود ، نمی شود که نمی شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدا ، گدای گدایی و بخت نیست

گاهی تمام شهر گدای تو می شود

 

تقدیم به شمایی که خوندید و وقت گذاشتید

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 217 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1391 ساعت: 19:10

مرد و زن جوانی سوار بر موتور در دل شب می راندند.آنها عاشقانه یکدیگر را دوست داشتند.

زن جوان: یواش تر برو، من می ترسم.
مرد جوان: نه، اینجوری خیلی بهتره.
زن جوان: خواهش میکنم ، من خیلی می ترسم.
مرد جوان: خوب، اما اول باید بگی که دوستم داری.
زن جوان: دوستت دارم، حالا میشه یواش تر برونی.
مرد جوان: منو محکم بگیر.
زن جوان: خوب حالا میشه یواش تر بری.
مرد جوان: باشه به شرط اینکه کلاه کاسکت منو برداری و روی سر خودت بذاری، آخه نمیتونم راحت برونم، اذیتم میکنه.

روز بعد واقعه ای در روزنامه ثبت شده بود. برخورد موتور سیکلت با ساختمان حادثه آفرید. در این سانحه که به دلیل بریدن ترمز موتورسیکلت رخ داد، یکی از دو سرنشین زنده ماند و دیگری درگذشت. مرد جوان از خالی شدن ترمز آگاهی یافته بود. پس بدون اینکه زن جوان را مطلع کند با ترفندی کلاه کاسکت را بر سر او گذاشت و خواست تا برای آخرین بار دوستت دارم را از زبان او بشنود و خودش رفت تا او زنده بماند. دمی می آید و بازدمی میرود. اما زندگی غیر از این است و ارزش آن در لحظاتی تجلی می یابد که نفس آدمی را می برد.

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 185 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1391 ساعت: 19:10

یكى از دزدان معروف بود یك شب از دیوار خانه اى بالا  رفته  روى دیوار صدای مرد عابدی که صداى آرام  قرآن خواندنش فضا را عطر آگین کرده بود را می شنود :الم یاءن للذین آمنوا تَخشعقلوبهم لذكر اللّهآیا وقت آن نرسیده كه مدعیان ایمان قلبشان براى خدا نرم و آرامشود؟ یعنى تا كى قساوت قلب ، تا كى تجرى عصیان ، تا كى پشت به خدا كردن ؟ آیاوقت رو برگرداندن از گناه و رو كردن به سوى خدا نرسیده است

فضیل بن عیاض همین كه این آیه را شنید، انگار مخاطب شخص او است ،  گفت : خدایا چرا چرا وقتش رسیده از دیوار پایین آمد و دزدى ، شراب ، قمار، و ....راكنار گذاشت . و تاجایی که ممکن بود  اموال مردم را به خودشان  پس داد، حقوق الهى را ادا كرد و ..... تا بجایى كه بعدها یكى از بزرگان گردید، نه فقط مرد باتقوایى شد بلكه مربى و معلمى نمونه براى دیگران گردید.(گفتارهاى معنوى ، صص 228 – 226) berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 225 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1391 ساعت: 19:10

پسرک از پدر بزرگش پرسید :
- پدر بزرگ درباره چه می نویسی؟

پدربزرگ پاسخ داد :
درباره تو پسرم، اما مهمتر از آنچه می نویسم، مدادی است که با آن می نویسم. می خواهم وقتی بزرگ شدی، تو هم مثل این مداد بشوی !

پسرک با تعجب به مداد نگاه کرد و چیز خاصی در آن ندید :
- اما این هم مثل بقیه مداد هایی است که دیده ام !

پدر بزرگ گفت : بستگی داره چطور به آن نگاه کنی، در این مداد پنج صفت هست که اگر به دستشان بیاوری، برای تمام عمرت با دنیا به آرامش می رسی :

صفت اول : می توانی کارهای بزرگ کنی، اما هرگز نباید فراموش کنی که دستی وجود دارد که هر حرکت تو را هدایت می کند. اسم این دست خداست، او همیشه باید تو را در مسیر اراده اش حرکت دهد.

صفت دوم : باید گاهی از آنچه می نویسی دست بکشی و از مداد تراش استفاده کنی. این باعث می شود مداد کمی رنج بکشد اما آخر کار، نوکش تیزتر می شود ( و اثری که از خود به جا می گذارد ظریف تر و باریک تر) پس بدان که باید رنج هایی را تحمل کنی، چرا که این رنج باعث می شود انسان بهتری شوی.

صفت سوم : مداد همیشه اجازه می دهد برای پاک کردن یک اشتباه، از پاک کن استفاده کنیم. بدان که تصحیح یک کار خطا، کار بدی نیست، در واقع برای اینکه خودت را در مسیر درست نگهداری، مهم است.

صفت چهارم : چوب یا شکل خارجی مداد مهم نیست، زغالی اهمیت دارد که داخل چوب است. پس همیشه مراقب باش درونت چه خبر است.

و سر انجام پنجمین صفت مداد : همیشه اثری از خود به جا می گذارد. پس بدان هر کار در زندگی ات می کنی، ردی از تو به جا می گذارد و سعی کن نسبت به هر کار می کنی، هشیار باشی و بدانی چه می کنی

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 213 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1391 ساعت: 19:10

مردی برای اصلاح سر و صورتش به آرایشگاه رفت. در حال کار، گفتگوی جالبی بین آنها در گرفت. آنها به موضوع «خدا» رسیدند؛
آرایشگر گفت: “من باور نمی‌کنم خدا وجود داشته باشد.”
مشتری پرسید: “چرا؟”
آرایشگر گفت: “کافی است به خیابان بروی تا ببینی چرا خدا وجود ندارد. اگر خدا وجود داشت آیا این همه مریض می‌شدند؟ بچه‌های بی‌سرپرست پیدا می‌شدند؟ این همه درد و رنج وجود داشت؟ نمی‌توانم خدای مهربانی را تصور کنم که اجازه دهد این چیزها وجود داشته باشد.”

مشتری لحظه ای فکر کرد، اما جوابی نداد؛ چون نمی‌خواست جروبحث کند.
آرایشگر کارش را تمام کرد و مشتری از مغازه بیرون رفت. در خیابان مردی را دید با موهای بلند و کثیف و به هم تابیده و ریش اصلاح نکرده..
مشتری برگشت و دوباره وارد آرایشگاه شد و به آرایشگر گفت: “به نظر من آرایشگرها هم وجود ندارند.”
آرایشگر با تعجب گفت: “چرا چنین حرفی می‌زنی؟ من این‌جا هستم، همین الان موهای تو را کوتاه کردم!”
مشتری با اعتراض گفت: “نه! آرایشگرها وجود ندارند؛ چون اگر وجود داشتند، هیچ کس مثل مردی که آن بیرون است، با موهای بلند و کثیف و ریش اصلاح نکرده پیدا نمی‌شد.”
آرایشگر گفت: “نه بابا؛ آرایشگرها وجود دارند، موضوع این است که مردم به ما مراجعه نمی‌کنند.”
مشتری تایید کرد: “دقیقاً! نکته همین است. خدا هم وجود دارد! فقط مردم به او مراجعه نمی‌کنند و دنبالش نمی‌گردند. برای همین است که این همه درد و رنج در دنیا وجود دارد.”

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 201 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1391 ساعت: 19:10

love_my_daughter.gifامید است با نظرات وپیشنهاداتتون به وبلاگ خودتون کمک کنید که بهتراز این شود. با تشکر

smiley1631.gif 

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 209 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1391 ساعت: 19:10


گیاهان دارویی مفید برای پوست را به شرح زیر نام می برد:

آواکادو ، آویشن ، اسیدهای گیاهی ، انگور ، بابونه ، بادام ، بادام زمینی ، پنیرک ، توت فرنگی ، جو دو سر، حنا ، خارمریم ، ختمی ، زیتون ، شنبلیله ، شیرین بیان ، شاهتره ، صبرزرد ، عسل ، گزنه ، ماست ، همیشه بهار و هویج.

در متن پایین تعدادی از گیاهان دارویی مفید برای بهبود و رفع برخی عوارض پوستی را بیان می کنیم که تعدادی با هم و تعدادی به تنهایی استفاده می شوند.

این نکته ی خیلی مهم را باید متذکر شویم که بیان موارد استفاده ی این گیاهان دارویی، تنها بر اساس وظیفه اطلاع رسانی می باشد و به معنای تجویز یا تکذیب مورد درمانی ذکر شده نمی باشد.



1- خارش پوست
الف) عصاره گیاه شاهتره، اسانس برگ گیاه برگ بو، روغن اسطو خودوس و اسانس نعناع، هر کدام به تنهایی برای رفع خارش پوستی مفیدند که می توانید آن ها را به قسمت خارش دار بمالید.

ب) 4 تا 6 گرم مغز بادام شیرین و 4 تا 6 گرم مغز بادام تلخ را با 60 گرم قند بسایید و حاصل را با دو لیوان آب مخلوط کنید. در نتیجه نوعی شیر بادام به صورت امولسیون به دست می آید که باید آن را در مدت 24 ساعت به موضع خارش دار بمالید.

ج) یک قسمت گل حلوا را با یک قسمت ریشه انجبار و یک قسمت درمنه به مدت پنج دقیقه بجوشانید (منظور از قسمت، نسبت مواد به هم می باشد). سپس جوشانده را صاف کنید. حاصل صافی را پس از سرد شدن روزی دو تا سه بار به محل خارش دار بمالید.

د) برگ سنا، پوست هلیله زرد، مدرسنگ و سفیداب قلعی (از هر کدام یک قسمت) را بکوبید و با 20 قطره روغن گل سرخ و 20 قطره روغن بنفشه مخلوط کنید. سپس مخلوط حاصل را روی محل مورد نظر قرار دهید.

berooz...
ما را در سایت berooz دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berozz berooz بازدید : 277 تاريخ : جمعه 11 فروردين 1391 ساعت: 19:10